2016. január 8., péntek

Kiszellőztetett nappali

Megtörtént a nappali átalakítása.


Már alig vártam, hogy elérkezzen a vízkereszt, és elpakolhassam a karácsonyi dekorációkat, leszedhessem a karácsonyfát.
Meglepődtem saját magamon, mert a korábbi években ezt addig húztam, ameddig csak lehetett.
Szinte csak január közepén számoltam fel a karácsonyi hangulatot.

De az idén ez másként volt. Már január elsején viszketett a tenyerem. 
Alig vártam, hogy "kiszellőztessem a nappalit".
Fenyőfa ki, sok bezsúfolt tárgy ki, új letisztult bútor be, mint ahogyan az már a korábbi bejegyzésemben meg is írtam.
Semmi flanc.

Két napja megvettük az új kanapét, pár perc alatt összeraktuk, és egy óra alatt áthuzogattuk a bútorokat.





Az "új fal" elé ment a kanapé, az iroda helyére egy fotel:


A régi kanapé helyére ment az iroda:


A dohányóasztal, és a virágtartóm  helyhiány miatt kikerült.
(A virágtartótól valószínű meg fogok válni.)


Részletfotókkal később jövök majd.

6 megjegyzés:

  1. PAST PERFEKT das neue SOFA....
    ich werde auch am WOCHENENDE
    die WEIHNACHTSDEKO wegräumen...
    freue mich schon

    habe noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! És meglátod, nagyon praktikus is. Nekünk is szürke kanapénk van, fehér falak, fekete szekrény és sok fény. A színeket a kiegészítőkkel viszem be, amiket könnyedén cserélhetek, ha hangulatom úgy hozza. Évek óta működik.
    Sok örömet kívánok hozzá, benne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondoltam. Jó kis semleges szín, de mégsem koszolódik hamar.
      Szerintem is jó lesz!
      Köszönjük a jókívánságot! :)

      Törlés