2015. július 29., szerda

Fürdőszobaátalakítás - 1 rész

Tudom, hogy vannak olyan emberek, akik idegbajt kapnak tőlem, a stílusomtól, ennek ellenére azzal szenvedtetik magukat, hogy olvassák a blogomat.
Előre szeretném leszögezni, hogy én nem azért írom ezt a bejegyzést, hogy őket idegesítsem, viszont ők azért olvassák, hogy idegesek legyenek tőlem.
Tehát csak saját felelősségre tegyék ezt.

Na akkor ennyi bevezető után rá is térek arra, amiről ma bővebben írni szeretnék.

Ezen a héten minden gyermekem nyaralt, nekem sem volt olyan sok munkám, ezért megengedtem magamnak egy pár nap szabadságot.
Párommal mi nem élünk életvitelszerűen egy háztartásban, aminek vannak előnyei, és persze hátrányai is (mint mindennek :) ).
Előnye, hogy tutira nem unjuk meg egymást :), hátránya, hogy a közös programokat igencsak össze kell hangolnunk.
Most sikerült ezt a majdnem 4 napot nekünk is "pihenéssel" töltenünk.
Mégpedig aktív pihenéssel...

Dominó elvű lakásfelújításba kezdtünk.

Az úgy kezdődött, hogy a télen jónéhány bútor felkerült Nagykörűből, amik nem nagy értékű, ütött - kopott bútorok, de nekem fontosak, viszont helyem nincsen az elhelyezésükhöz.

A régi konyhánkat én annyira nem szerettem, én mindig is kicsit rusztikusabbat szerettem volna, illetve az elhelyezkedése sem praktikus, hisz a ház legmelegebb pontján van a mostani kamra, ami korábban mosókonyha volt, tehát a stelázsik között mosdókagyló és tükör is van. :/

Tavasszal jött az ötlet, hogy Gáboron segítek a mostani konyhámmal, hiszen ez az Ő stílusa, az új házában ideig-óráig kisegíti Őt, nekem pedig lesz helye a fehér kredencemnek, és az épített konyhapultomnak.

A mosókonyha-kamra a konyha része lesz, tehát majd falat kell bontani, és ezáltal az ott található mosdó, és tükör is feleslegéssé válik, amiknek amúgy semmi bajuk nincsen.

És ekkor indult el a dominó.
Azokban a napokban néztem az "Otthonkommandós" lakberendezési tanfolyam videóit, remek szórakozást nyújtottak. Tulajdonképpen ez szülte az egész átalakítást. Még az elején csak mint műkedvelő néztem, de a végére már egész más volt a szándékom.

"Szétszedjük a fürdőszobát is."  ezzel a mondattal támadtam meg a páromat.
Régi fürdőszobánk nagyon klassz, IKEA-s, de szintén úgy vagyok vele, mint a konyhabútorral. Gábor viszont örült annak, hogy ezt is Neki szánom.



Én pedig már láttam magam előtt az új fürdőszobámat, amihez semmit nem kell vennem, hisz minden megvan hozzá, csak kicsit másként kell a meglévő bútordarabokra tekinteni.

Volt nekem Nagykörűben egy asztalom, amihez valamiért mindig is nagyon ragaszkodtam, pedig többször is felmerült, hogy gyújtós lesz belőle.

Ez az az asztal

Remekül lehetett rajta fotózni, befőzni, a közepébe vágtunk egy lyukat a napernyőnek. Többfunkciós csoda asztal volt.

Tehát a két főszereplő:

Az asztal,


És a mosdó. Sajnos a mosókonyhás kamráról nem csináltam "előtte" fotót, csak amikor már elkezdtük szétszedni. De azért ezen a képen is látszik, hogy egy teljesen hagyományos, szokványos mosdókagylóról van szó.



Márciusban az asztalt lecsiszoltam,




A lábainál nem törekedtem a tökéletesen sima felületre.
Csiszolás után a lábait fehérre festettem.


A tetejét viszont tökéletesen lecsiszoltam,


és átkentem lenolajjal. 

Nincs is annál szebb, mikor egy öreg fa lenolajat kap.

Az asztal több hónapja várja, hogy végre történjen vele valami.
Ezen a héten végre történt...

Vége az első résznek.
Ezt is pont elég volt végigolvasni.
Holnap folytatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése