2015. július 29., szerda

Fürdőszobaátalakítás - 4. rész

Tehát elkészültünk!



Ezekkel a bejegyzésekkel csak azt szerettem volna megmutatni, hogy nem kell sok pénz ahhoz, hogy új hangulatú fürdőszobánk legyen.

Régi parasztasztalokat aránylag olcsón lehet kapni, sőt van olyan, amit utánad dobnak. Ez az enyém is egy ilyen volt.
Valamint nincs szükség méregdrága formatervezett mosdókagylóra sem, mert a hangulatot a hagyományos mosdó is tökéletesen hozza.



Apró kiegészítők:
Szék, mint polc. Egy soha nem használt vágódeszkát raktam be a lábakat merevíteni szolgáló lécekre, így kaptam egy polcot, amire rákerülhetett egy tároló doboz. (szintén nem kell hozzá sok pénz, csak egy ülésre már nem alkalmas, széteső félben lévő szék)
A radiátor alatti törölköző és tároló kosár tartó eredetileg cipőtárolónak árulta az IKEA. Mi is annak használtuk. Most lemostam, átkentem ezt is faápolóval, és tökéletesen elférnek rajta a kosarak, és a törölközők.



Én max. 15000 ft-ot költöttem az egész átalakításra. 
Vettem 3 db szőnyeget (meg ilyet), egy 800 Ft-os zuhanyfüggönyt (nem is volt másmilyen egyszínű) valamint néhány tároló kosarat az IKEA-ban. 




Tulajdonképpen azt szerettem volna megmutatni, hogy merjünk másként tekinteni a minket körülvevő tárgyakra, illetve azokra, amiket mások feleslegesnek tekintenek.
Hatalmas értél lakozik bennük.


Csak némi kreativitás, valamint bátorság kell ahhoz, hogy nekünk is olyan hangulatú fürdőszobánk legyen, amilyeneket eddig csak a Pinteresten nézegettünk. (Hálás vagyok a sorsnak azért, hogy megint egy olyan férfit adott nekem, aki partnerem ezekben a dolgokban. Sőt nem is csak partner, hanem sokszor a homályos elképzeléseimet Ő élesíti ki. - bocs, ha ez egy kicsit csöpögősre sikeredett, de tényleg hálás vagyok érte. :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése