2020. április 22., szerda

Kisszoba átalakítás

A lakásunk legkisebb szobáját alakítottuk át. Ez pici szoba volt már Pannié, Katicáé, aztán én vettem birtokomba, amolyan mindenes szobának. Itt volt a masszázságy, amin az Access Bars kezeléseket végzem, itt voltak az olajaim, meg az irataim. Amolyan dolgozószoba szerűség volt, de nem tudtam jól kihasználni. A hálószobánk pedig szintén félig műhelyszoba volt, hiszen csak ott fért el a szövőszékem. 
Egyszercsak eszembe jutott, hogy miért nem csinálunk a hálószobából egy vegytiszta "munkaszobát", és a kisszobát csináljuk meg hálószobának. 

Ez az átalakítás a karanténos időszakban meg is tört.

Sajnos a kiinduló helyzetet megörökítő fotó eltűnt. Valószínűleg kitöröltem a telefonomról anélkül, hogy lementettem volna a számítógépre.

Adott volt egy nagyon pici szoba, aminek néhány fala kivizöld, néhány pedig kávébarna volt, illetve minden polc és "munkaállomás" bútorlapból készült.

Tulajdonképpen csak ezeket kellett megváltoztatnunk. A falak fehérek lettek, a bútorlapok helyére pedig fa polcok kerültek.

A szoba nettó szélessége 160 cm, a beugró polcos részeknél 2 m. Az ágybetétünk pont 160 cm, úgyhogy ez a szoba tulajdonképpen egy ágyszoba lett. 














Nagyon szeretem, mert letisztult, praktikus és világos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése